Ebruli101 Bence ayırın artık büyüdikçe daha zor olur. İlk bir hafta çok zor zaten. Sizde onunla uyuyun, uykuya geçince kalkın yanından. Ben öyle alıştırdım. Montessori yatak aldık, yanına uzamıyorum dalıyor sonra kalkıyorum. Gece hep kamera açık zaten üstünü açsa görüyorum. İlk hafta çok direndi, yatakdan inmeler, ağlamalar. Ama pes etmedim. Bir hafta sonra alıştı. Hem siz rahatlarsınız hem çocuk rahatlıyor.