Ebruli3452 Gamze_67 ben zinco kullandım memnundum bir de acı elma yağı ayak tabanına birer danla masaj yapıp üstüne çorap giydirdim o da ise yarıyor
Sny07 Gamze_67 biz biogıayı kullandık hala daha da kullanıyoruz 7,5 aylığız düzenli ve saatli kullanmak lazım
elediyebiri Hicbirisi. Mommys bliss gripe water original. Bunu kullan. Hem de bitkisel ve Cok ise yariyor. Biogaia zaten bagirsak düzenleyici gaz damlasi degil.
Berilismom Gamze_67 hiç bir gaz damlası işe yaramıyor hepsini aldım çünkü zamanla geçiyor karnını sıcak tutmak ve ayaklarını karnına çekerek masaj yapmak ılık duş aldırmak en iyisi
Metesmom Gamze_67 Biogaia gaz giderici değil bağırsak düzenleyici. Ben onu sab simplex gaz damlasıyla birlikte kullandım ve işe yaradı.
1yenianne Nurse diyorum içeriği de temiz. Diğer damlanın içeriğini araştırmadım ama nurse araştırmıştım. Doktorumuz da onu önermişti zaten.