incece_1 Şuanlık bir sıkıntım yok ama gittiğimiz evlerde hep kucağa alışmış bebekler görüyorum annesi lavaboya bile gidemiyor bebeksiz yemek bile yiyemiyor korkuyorum böyle olucak diye kucağıma almaktan siz ne düşünüyorsunuz
ikicocukluAnne_ incece_1 kucak değil de ayrılık korkusu başlıyormuş benimki de 3 gündür başladı beni istemiyor diyordum bende
Deletedmom_26 incece_1 Yürümeye başlayınca kucak diye bişey kalmiyo oyuzden doya doya al kucağına işlerinide uyuduğu zaman yapabilirsin ben süpürge yapcagim zaman mama sandalyesinde oturtuyodum hangi odadaysam oraya tasiyodum durmaz diye oyuncak veriyodum oynaması için
Minikkoala1 incece_1 kızım 20 aylık beni hiç bırakmaz. Bazen ayakta kucak bazen otururken kucak 😂 kucağıma almasam bile dibimden ayrılmaz kuyruğum gibidir tuvalete bile beraber gideriz 😂
ikicocukluAnne_ incece_1 birde temizlik yaparken itinaylaa izler hiç gözünü kırpmadan hele elektrikli süpürgeye zaafı var sesini duysun yeter villada falan yaparken öylece durup izliyor 🤩😂🥲