Merhaba anneler şuan o kadar mutluyum ki anlatamam benim bir kızım var 16 aylık 20 günlük uyku saatinde normalde hep kucakta sallayıp uyutuyordum bugün bir kadar aldım kendiliğinden uyumayı öğrensin istedim normalde 11 de uyur ilk uykusunu 11 buçukta yatağa yatırdım biraz bebeklerinle oynadı sonra poposuna hafifce pis pis ederek uyutmaya çalıştım olmadı tabi sonra odadan çıktık 5 dakika sonra yanına döndüm hanfendi kendiliğinden uyumuş tabi uykuya dalması bir saati aldı 😂😂 bu birde ilk denemem resmen bel ağrısından duramıyordum kucakta sallarken mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim