Kızlar umarım yaşayan bilen birileri cevaplar. Oğlum Pazartesi günü ateşlendi nerdeyse 40 ı buldu ateşi. Bunun yanında yere yatıp belini tutuyor elimi götürüp ovalatıyordu. Ovaladığım da ağır kokulu az ve mukuslu tuvaletini yapıyordu. Ağrıları şiddetli 10 dakika da bir gelen türden acile götürdük. Doktor gerçekten çok ilgiliydi karnından röntgen kan tahlili ve kaka tahlili aldılar. Sonuçları temiz çıktı karnında gaz olduğunu söylediler. Ateşi için şurup parol ve bşr ilaç daha verdiler. İlaç sonrası ateşi düştü. Ancak ağrıları geçmedi. Hala mukuslu yapıyor ve sürekli kıvranıyor çığlık atıyor. Gazını çıkarıyor ama bunu da sancılı yapıyor. Doktor ateşi düşmez devam ederse tekrar getir araştıralım şuan sonuçları temiz dedi. Tekrar götüreceğim ama yaşayan varmı neler yapılabilir nedir bu sizlerden duymak isterim. Belini tutup ağlaması huzursuz olması çok kötü hissettiriyor bana. Salgın varmış hastane de çocuklar gerçekten atılıp bayılır durumdaydı. Ama benim oğlum market dışında o da haftada bir belki iki kez gideriz başka da insan görmez. Mukuslu kaka olayını ilk kez yaşıyoruz. Bunun yanında kusma başladı. O günden beri toplasam bir tabak yemek yememiştir. Evim soğuk üşüttü desem panduf giydirip süveterle gün boyu yani terlemesine ya da üşümesine izin vermedim. Neler yapılabilir bu belinde ki şiddetli ağrı ne olabilir bilmiyorum.