Ayse_nur
Benim kızım da biberon tutmuyor , mamayı da kaşıkla biberonla çok az içiyor ağlamaya başlıyor ama durmadan meme istiyor.. doymuyor sütüm yetmiyor diye mamayı eds sistemi ile içiliyorm buda beni çok yoruyor ama aç olmaması için sabrediyrm 🤦🏻♀️ sizde eds sistemi ile verin diyecem ama çok yorucu