Hashas Kızlar selam doğum yapalı 3 ay oldu 43.gün regl oldum bi sonraki ay yine oldum .doğum öncesi aşırı sancılı olurdum. Bayılırdım bile. Ama 2 defadır hiç ağrı olmadı hep böyle mi olacak bundan sonra eğer öyleyse bu süper birşey 😂😂
leynanin_pembemantosuu Hashas benimde ilk 2 si sancısızdı 45. Gün adet görmeye bağladım 1 yıl oldu doğum yapalı her ay düzenli oluyorum ve eskisi kadar olmasada şiddetli ağrılarım oluyor doğum önce bayılıp ayılıyordum sürekli berbat geçiyordu şimdinen azından bayılma yok ama ağrı şiddetli
Karadenizkizi53 Hashas bendede ergenlikten beri ağrı olmazdı doğumdan sonra şiddetli ağrı çekiyorum ilk günü 😄 demekki ağrılı olan ağrısız ağrısız olan ağrılı oluyo doğumdan sonra 🙈🙈
Hashas leynanin_pembemantosuu yaaa gerçekten mi 😑 yıkıldım şuan . İnşallah hep böyle gider . Bende öyle her ay bayılırdım
leynanin_pembemantosuu Hashas bünyeden bünyeye değişir tabiki ama inşallah siizin böyle ağrısız geçer valla bıktım bu ağrılardan her ay her ay 🤦🏻♀️
Emfask Karadenizkizi53 😁Hic güleceğim yoktu bende ayni duurmdayim agri azaldi acaba ondanmi ogrenmeye gelmistim ama taa ne zamanmis😆