Efilimmm Kızlar e nabızda çocuklarım bölümü yok bende nedendir acaba kızım 2 ay 20 günlük randevu alacaktım ama yapamadım siz randevuyu nasıl alıyorsunuz bebeklerinize
hunilimomm Efilimmm randevu al bölümüne kendi hesabımdan giriyorum zaten ekran çıkıyor kendim için çocuklarım icin diye ordan alıyorum
hunilimomm Efilimmm kimlik bilgilerini girmeniz gerekiyor çocuğunuzun sizin telefon e posta vs ben öyle yapmıştım
marscicegi Efilimmm benim ilk oğlumun var ikincisi yok gelmiyorda gelse mhrsdende kolayca alcam randevu