BirAlparslanAnnesi
Kuzum somon çok pahalı malesef. Ama çocuk bu ne kadar yiyecek 🤷🏼♀️ Gerçi kaç aylık çocuğunuz yazmamışsınız?
Ben somon yediriyorum oğluma haftada bir. Bir dilim alıp parçalayıp atıyorum buzluğa. Az bir miktar çıkarıp, haşlıyorum, suyuna sebzeli çorba yapıyorum, içine de balığın etini tiftikleyip koyuyorum mesela. Az da olsa yesin diye yani, hiç yoktan iyidir. Öğün olarak bir dilim falan yapacak kadar benim de durumum yok, bütçem ne kadarına elveriyorsa o kadar yediriyorum 🥰