3 buçuk aylık bir oğlum var. Neredeyse 2 buçuk ayından beri akşam 6-7 oldu mu başlıyor huysuzlanmaya. Karnı tok, sırtı pek ama mümkünatı yok durmuyor. Kucak istiyor, gezmek görmek istiyor. Bunlarla da bi yere kadar mutlu edebiliyoruz. Saat 9a kadar bu şekilde. Uykusu da geliyor tabii tüm bu huysuzlukları yaparken ama uykuya dalmakta da güçlük çekiyor. Üstüne bir de uyuyamıyorum huysuzluğu yapıyor. Hele şu son bir haftadır bu huysuzluk hali gün içerisine de yayılmış durumda, gündüz uykuları kısaldı ve yine akşam 7 oldu mu durdur durdurabilirsen. Sizlerde de durum aynı mı? Bu ne kadar devam edecek? En azından kendi kendine birazcık oyalanabildiği zamanlar olacak mı? Her halimize çok şükür Allah sağlıkla imtihan etmesin, bütün yavrulara hayrlı, sağlıklı ömürler versin elbette ama insanoğlu her zaman içinde bulunduğu durumdan bunalıp daha farklı, daha iyi, daha yeni durumların hayalini kuruyor.