Slm kızlar
Herzmanki gibi aynı postla karşınızdayım
Bebegim 1 yaş 9 günlük. 1 yaşını geçmesine ragmen hala hiç bisey yemiyor.ne kahvalti ne bir çorba kırk yılda bir toplasan 2 kaşık çorba içerse içer. Ne yapacağımı bilemiyorim
Bu konuda fikri olan bu durumu yaşayan arkadaşlar varmı?
nasıl aştınız bilgi verirseniz sevinirim.