Uzaybtl Keşke gündüz olanı alsaydım . Gece olanı almıştım hiç kullanmadım . Gündüz daha çok karnı ağrıyor 😣 gündüz verilmez mi ? gece gündüz diye neden ayırmışlar acaba.