Merhabalar…
Kızım 9 ay 12 günlük. Doğduğundan beri geceleri 2-3 saatte bir emiyor. Hiç 5 saat kesintisiz uyudu diyebileceğim bir gece veya gündüz yok henüz. 🤦🏻♀️
Dün gece de kabus gibi geçti bizim için. 3 kere uyandı ve her seferinde uyumak bilmedi, sallamakla uğraştık eşimle birlikte. Neden bu kadar yorucu, hep mi böyle?
Takip ettiğim doktor gece emmese de aç kalmaz diyordu ama bizimki emmek istiyor hep. “Meme” diyor.
Ne yapacağımı şaşırdım, yardım lütfen. 😞
Bu arada henüz hiç dişimiz çıkmadı, odamızı da 1 haftadır ayırdık, ek gıda sebebiyle süregelen kronik kabızlığı devam etmekte. Yine de daha önce de hiç kesintisiz uyumadığı için merak ediyorum.