KubraTKNL Uygun fiyatlı göğüs pompası öneriniz nedir wee markası elektrikli göğüs pompası kullanan var mı?
leynanin_pembemantosuu KubraTKNL wee ve baby plus elektrikli kullandım asla memnun kalmadım şakır şakır akan sütümü sağmadı elimle sağınca daha çok geliyodu lansinoh pompa aldım manuel çokda memnun kaldım son damlasına kadar sağdı ne yara yaptı nede acıttı