Sedanindenizi biz özel kliniğe gidiyoruz devletin karşıladığı aşıları yapamıyorlar o yüzden sağlık ocağına sadece aşı için gidiyorum. Kilo boy takibi için gitmiyorum. O ay aşı için gitmemişsem hemşire mesaj atıp kilo boy baş çevresi varsa özel aşısını soruyor yazıyorum, çağırmıyor tekrar