Herkese merhaba. Yeni doğan bebeklere şuan ne giydiriyorsunuz. Ben İstanbul’da yaşıyorum. Atlet içine uzun kollu üstüne tulum giydiriyorum. Altıma da ek bir pijama. Doktor çok giydirmişsin diyor. Annem sancılanıyor senin yüzünden deyip sarıyor. Ne yapacağımı şaşırdım