thetellus_ 2 dozu da oldum, bende halsizlik ve başağrısı olfu, emziriyorum. Bebeğine antikor gececek burada seni korkutmaya çalışanlara aldırma, hamileler yoğun bakıma düşüyor. Nedense o aşıdan zarar görenler hep aşı karşıtlarının ettafında yaşıyor, benim tüm cevrem aşılı hiç birşey olmadı. Eşimin de bünyesi sizin gibi 4. günde geçti. Başağrısı ve ateş için parol öneriliyor. Ama başdönmesi ve kalp, tansiyon gibi değişik yan etkiler olursa doktora görünmelisiniz.