Mom832324
İyi şeyler yazmayı çok isterdim ama 14 aylık oğlan anası olarak sesleniyorum; oğlum ayakta omzumdan tutmuş şekilde, gün geçtikçe kendi kendine oynamayı bırakın, gittikçe daha da bağlanıyor bana. 15 gündür annemlerdeyim, evde 6 kişiyiz, yine gün boyu perişan oluyorum, 1 dakika durmaz mı bir çocuk 🥲
3 yaşa kadar kendimi ona adadım, her şey yoluna girecek çok umutluyum ☺️