Yorgun-ana Evim gayet sıcak oluyor ama sabah karşı serin bi de merkezi sistem kasıma kadrbyabmayacak oğlum 1.5 yaşında asla üzerini örtmüyor yatağını ayıracağım artık çok da terlıyor ne alsam hangi tog alsam bilmiyorum f
iki_prens_annesi_ Yorgun-ana ben gecen sene 2 buçuk tog almistim lc waikikiden bu sene trendyoldan yorni diye bi marka aldim 2 tog buda inşallah memnun kalirim sizde 22 23 derecelerdeyse eviniz 1 bucuk 2 tog yetiyor
GiybetReis Ayalayay Bende bişi sormak istedim😊 23-24 derece 1tog tulumun içine bişi giydiriyor musunuz?
iki_prens_annesi_ Yorgun-ana evet soğuk gunlerde uzun kollu zibin ince pijama giydiriyorum normal gunlerde sıfır kol zibin ve tulum yeterli
06arzu Benim evim soğuk olduğu için 2,8 tog uyku tulumu alimstim LCW’ den. İçine çok soğuklarda pijama giydirdim. Bu sene Panco’ da indirim vardı. 2,7 tog aldım. LCW’ den daha iyi diyebilirim.