Birprensesannesi27 talula merhaba sizin sucunuz degil bu ay nerdeyse bütün bebekler hasta hava degişiklilignden dogana karanfil batırıp yanına koyun
Melzey12 talula üzülme annesi bebek o daha hemen iyi olur. Hem havalar belli olmuyo calpol ver yatarken bi çay kaşığı rahatlar. Bol bol emzir dinlensin sen de yat yanında. En güzel böyle atlatıyorlar.
Birprensesannesi27 talula bizimkide hasta oldu bende kendimi sucladım ama cevremde herkezin bebegi hasta rabbim şifa versin inşallah bol bol emzirin gercekten anne sütü alan bebek daha az hasta oluyor
Pnrdnzysfars Benimde bebegim 13 günlük ayni sekilde abisi ben hasta oldugumuz icin bebegimde hapşırıyor sürekli 😥