Merhaba anneler oğlum 2 buçuk aylık ilk günlerde gaz sorunumuz vardı şimdi bitti bu sefer sebepsiz ağlama krizleri tutuyor karnı tok altı temiz her şeyi tamam ama yinede ağlıyor katıla katıla uykuya geçişi çok zor oluyor ne yapacak hiç bilmiyorum doktora gittim geçecek dedi bir şeyi yok dedi bebişleri böyle olan anneler var mı ne kadar sürdü nasıl geçti inanın çok kötüyüm evden dışarı çıkamıyorum yemek bile yiyemiyorum 😭