Merhaba anneler bugun 3 ay kontrolumuzde doktor
az kılo aldıgımızı (zaten suphelenıyorduk cok sık uyanıyordu emip tekrar uyuyordu) gecelerı mamaya baslamamız gerektıgını soyledı ve mamalar hakkında hiçbir fikrim yok kaç cc vermelıyım ve hangı mamayı kullanmalıyım doktor kabız yapmamalı mama dedi