EylulMina0609 hic endise etmeyin doktor kontrolune gidin 15.gun zaten soylerler. Cevredeki herkes konusucak hazir olun anneniz dahil, niye agliyor, doymuyor, mama ver, su ver vs sonra niye mamayla sisirdin emzirseydin, niye su verdin vermeseydin vs vs siz sadece doktorunuzu dinleyin. Kendi ic gudulerinize ve anneliginize guvenin stresten uzak durun bol su icin gerisini bosverin 😊