Hanzade13 biraz ağır bi aşı olduğunu ama 2 yaş sonrası toplamda 3 doz olduğunu ve tarihi bizim seçebileceğimizi söylemişti doktorumuz biz de pandemiden dolayı pek dışarı çıkmıyorduk o sebeple ve zaten 2 yaşa kadar birçok aşı olduğu için biraz büyüsün öyle yaptıralım diye düşünmüştük