Serrase meltemineLduru birden çok var ama en önemlisi başın tepe kısmındaki. Doğum esnasında kafanın esnemesi icin, aynı zamanda bebek gelişirken beyin ilk 2 yil içinde hızlı geliştiği için, kafa travmalarına engel olan güçlü bir doku..
Darajan Serrase yaa bu arada benim kızım daha 18 günlük ve bıngıldağı tepesinde çok küçük.ben yeğenlerimde görmüştüm tam tepesinde ve büyüktü bıngıldakları.benimkisi bi baş parmağın yarısı kadar büyüklükte.normal mı sizce?
Deletedmom47 oglummmm Normel normel ben korkmuştum ilk gördüğümde kalp gibi atıp duruyor bakamıyordum dokunamıyordum zaten 🙈😂😇
Deletedmom381 oglummmm doktoruma mesaj attım hemen , aradı dönüş yaptı sağolsun normalmiş endişelenmeyi gerektirecek birsey değil dedi. Ateşi yoksa ve bingildakta siskinlik yoksa önemseme dedi. Bilgin olsun canim