Bebeğim 4 aylık oldu. Sağlık ocağından herkese verilen kan damlası verildi fakat hakkında olumsuz şeyler duyduğum için kullanmayı düşünmüyorum. Ocean ve sidefer arasında kaldım hangisini tavsiye edersiniz . Farklı bir öneri olursa da söyleyebilirsiniz. Bir de hemşireye sormayı unuttum kan damlası tahlil sonucuna göre verilmesi gerekmiyor mu?