aselannesi33 43 günlüğz ve hala iç dikişlerim ve dudak bitiminde 2 düğüm olan dikişim var sabırsızlıkla düşmelerini bekliyorum artık sıkıldım akıntım olduğundan dolayı düşmüyorlar benimle yaşacaklar sanki 🤦🏻♀️
Hilokiiii aselannesi33 Yavaş yavaş anca olur benim de uzun sürede kapandı o ciltle alakalı bazı deriler hassaslığından dolayı uzun sürede kapanıyor bazıları ise 20 günde idrar yolu enfeksiyonu vs vardır belki kontrole gittiniz mi
Sena_i aselannesi33 40 çıktıktan sonra düzeldim sandım ama düzelmemişim. Neredeyse 50 gün sürdü. ekstra bi koku yada kaşıntı yoksa az daha sabır ☺️
Derininmotheri aselannesi33 aselannesi33 valla benim 40 günüm dolduğun bi dikiş vardı oda düştü ilişkiye felan girmedim hala korkum var doğum travma oldu bende 44. Gün gene baktım dikiş düşmüş baktığımda görmedim bişey son dikişti sanırım daha kontrol olmadım
Deletedmom54554 aselannesi33 Hiç dikişler biraz zor iyileşiyor yani benim de iki ayı buldu açıkçası gerçi üçüncü aydayım halen ara ara sızlıyor ağrısı
aselannesi33 Hilokiiii Evet iltihap var valla düşmeyecek diye korkuyorum resmen antibiyotik vardı kullanmadm bıraktım sanırım kullanmam gerekmis
Derininmotheri PamirVefa bendede bir hafta kadar koku oldu ama öyle böyle değil yani temiz tutmama rağmen pedimi sürekli değişmeme rağmen sanki oramada fare ölüsü vardı çok şükür bir hafta sürdü sonra geçti
Sena_i aselannesi33 😂😂 o bendede vardı herkes geçecek ağlama derdi ben hayır hayır geçmeyecek derdim şimdi olduk 1 yaşında 🥰 geçti gitti şükür. Az sabır sende tamamen düzeleceksin.
Sena_i aselannesi33 kaşıntı koku yoksa bişey yoktur. Doktorlar direk sorarlar kaşıntı kötü koku var mı diye yoksa herşey yolundadır.
PamirVefa Derininmotheri gerçekten insan kendinden soğuyor yıkanıyor um düzeliyor ama bi bakıyorsun akıntım kötü kokuyor 😞