TospikDefneninAnnesi Ben sebamedin sabunu şampuanını ve banyo sonrası vücut losuonunu kullanıyorum. Bir memnuniyetsizliğim yok ama mustelayı denemek istiyorum. Sizler hangilerini kullanıyorsunuz memnun musunuz?
Yalin TospikDefneninAnnesi mustela farki diye birsey var mutlaka. Sampuan, losyon, pisik kremi, yagi👌🏻
Zhraelif TospikDefneninAnnesi canım ben mustela kullanıyorum çok memnunum doğal içerikli biraz pahalı ama değer o paraya
pinkyy TospikDefneninAnnesi bende ikizlerim için mustela kullanıyorum,şu anda memnunum 2,5aydır kullanıyoruz
Beyza5151 TospikDefneninAnnesi mustela nemlendirici banyodan snra kullanıyorum az bisey sürdüğünde bile baya nemlendiriyor hemde cok gidiyor ben cok memnunum