Her ay farklı bişey ortaya çıkıyor. Bu ayda önündeki yiyecekleri yemeyip dağıtıyor. Kahvaltısını hazırladım aldı tabağı ters çevirdi heryer domates her yer de ne yediyse o var Allah’ım ağlamak istiyorum 😥😥 En kötüsü yiyeceği burnuna sokmaya çalışıyor kulağına sokuyor saçına falan sürüyor ben buna nasıl engel olucam. Güzelce konuşuyorum resmen bilerek yapıyor gözümün içine baka baka burnuna sokuyor. Bu ara aşırı ağlama ve inat durumu var. İki yaş sendromumu bu.