Gunel99 geçen yıl aldıklarımı yazıyım kızım bu zamanda 3 aylıktı o zaman.
birincisi mutlaka 9-12 ay alın, 6-9 aldıklarımı aralıktan sonra giydiremedim tekrar alışverş yapmak zorunda kaldım 2 kez masraf oldu
astronot tulumla kışı çıkardık 9 aylık almıstım e bebekten hello baby marka
civilden peluş hırka gibi bişey almıştım baharda da onu giydirdim
içi yünlü ayakkabı almıştım tabansız yani yürüme ayakkabısı değil, patik gibi ama dışarda giydirmelik
3 tane külotlu çorap
10 tane sweat, 10 tane alt. takım tavsiye etmem ek gıdaya geçiceksiniz üst çok kirlenicek alt az kirlenicek takımların parçaları başka takımlarla uymuyo. ayrı alırsanız hepsini birbirine uydurursunuz.
2 tane uyku tulumu aldım çok zor kuruyor çünkü yedekli almakta fayda var. biri hello baby biri lcwydi, lcwde 12 ay altı ayaklı oluyo yaza doğru ayaklarını kestik çünkü olmuyodu. ayaksız varsa lcwden, ayaksız yoksa e bebekten alabilirsiniz ikiside gayet iyiydi. zıbın normal askılı giydirdm bide kısa kollu zıbın alıp atlet şekline getirdim altını kesip, o şekilde 2 kat giydirdim içine. iki kat çıtçıt rahatsız edebilir çünkü. şapka olarak lcwde 2li penye bereler var aşırı soğuk olmadığında gayet yeter bir de peluş aldım kulaklarını da kapatıyodu baya iyiydi sıcak tutmustu. çorap 10 çift almıştım bide patik giydiriyodum. ören varsa eğer yelek ve patik çok iş görüyor gerçekten soğuklarda. aklıma gelenler bunlar 😊