Minikmercimek merhaba öncelikle geçmiş olsun, benim bebeğimde de ilk doğduğundan beri vardı sürekli çapak, sulanma hatta bazen uyandığında o gözü kapalı oluyordu yavrumun😔 damlalar falan hem zararlı hem de yararı hiç yok nerdeyse, masaj önermişti ılık steril suyla, baş parmağınızla ancak oldukça kuvvetli yapması lazım masaj yapan kişinin, biz 6.aya kadar çektik bu durumu, damla tobressed, tobrex kullandık hafif masaj yaptık operasyondan da çok korktuk ancak 6.ayda babası 1 haftada sert masajla bi geçirdi şükür bir daha olmadı☺️ Darısı başınıza🤲🏻