isabel 2 ay önce doğum yaptım. 40.günlerde kanama bitmişti. Ama 2 haftadır regl olmayan lekelenmeler görüyorum. Başlıyor biraz sürüyor bitiyor. Birkaç gün sonra tekrar başlıyor. Bu durumla karşılaşan var mı normal mi?
zhrayca2001 isabel ilk bi sene düzensiz olması normal dedi doktorum bende de lekelenmeler oluodu durdu canım artık
cinarikomoms Bendede aynı durum oldu doktorum fitl verdi kremle ama kullanmya firsatm olmadi hala devam ediyo 4 ay oldu
zhrayca2001 cinarikomoms 3 gün anca sürdü benimki sonra bitti daha da yok adet olacakmışım gibi hafif bel karın ağrısı duygu durumu oluyo da kendisi yok daha
isabel zhrayca2001 bayağı kısa sürmüş ama. bende olan şey bir hafta sürüp birkaç gün ara verip tekrar başlayan bir şey