Arslann kiwi markası kullanıyorum.fazla bilinmediği için yorumları olmadığı talep olmuyordu. Ben aldığım dönem bu yüzden çok uygun fiyata aldım. çok çok memnunum. Bence uçuk fiyatlı markalara hiç gerek yok aynı işlevi görüyor. Biberonu da çok güzel yedek olarak kullanıyorum. Uç kısmı yumuşacık bebeğim seviyor.Son günlerde memnun kalan sayısı arttığı için de fiyatını çıkardılar ama yine de değer .