Tugcebkr53 evet bizim 3 buçuk aylıkken başladı tamamen gece uykusu bitmişti ve sadece gündüz uyuyordu uyutmamaya çalıştığımda ağlama krizlerine giriyordu uyumak için evde zombi gibi geziyorduk çok çabaladım ara ara başardım diyorum ama yine başa sarıyoruz bence bu dönemsel ve geçecek diye umut ediyorum allah yardımcımız olsun🙏🏻😬