Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var emziriyoeum sadece ama sanırım doymuyo sürekli gazı var elini emiyo doktor kolik dedi 3 saatte bir emzir dedi ama benim oğlan 2 saate dayanamıyo emzik gibi sürekli ağzında bu arada 6 buçuk kilo ama kilo da alıyo mama vermelimiyim sizce