Bilgemayse Minel355 Bir ara yalnız kaldım annemler memlekete döndüler, strese girdim biraz içtim bin pişman oldum sütümü çok azalttı ve bebeğim inanılmaz huzursuz oldu, uyumadı hiçne gece ne gündüz 🤦🏻♀️bin pişman oldum asla daha öyle bir hata yapmam
Kubraybars Minel355 Malesef bende içiyorum günde 2 tane içtikten sonra da bi muddet bekliyorum 2 saati geçtikten sonra emzirebilirsin diye duymuştum bende öyle yapmaya çalışıyorum keske içmesekte böyle şeylere gerek kalmasa Ama iste nefsimize yeniliyoruz 😑
Ozgdfn Minel355 bende içiyorum günde 3-4 tane. Bide içtikten sonra 2-3 saat emzirmemeye çalışıyorum genelde uyuttuktan sonra içiyorum . Ne güzel bırakmıştım öff🤦🏻♀️
Mrv38 Kızım 5 buçuk aylık ek gıdaya geçince bende başladım sigaraya ama evet azaltıyor ve kalitesini düşürüyor
sarilokumumm Minel355 bende içiyorum göğüs ucum olmadığından silikon uçta kabul etmemişti oğlum 4.5 ay emdi ittire kaktıra ben önce emriziyordum kalanı sağım yapıp içiyordum o uyanana kadar 3 saat geçiyordu zaten fazla içmiyordum günde 2-3 tane