Hanımlar merhaba selamlar geçtiğimiz günlerde ciddi üşüttüm ilk başta covid sandım çok korktum test verdim şükürler olsun ki negatif ve doktorum önce vitamin serumu taktı sonrasında ise antibiyotik tedavisine başladı (largopen ilacın ismi) bebekte herhangi bir sorun olur mu sizce daha önce emzirirken antibiyotik kullanan var mı (oğlum üç aylık)