Merhabalar,kızım bugün tam 5 aylık oldu ama inanılmaz bir oturma isteği var. Destekli oturuyordu zaten ama bir haftadır elleriyle ayak parmak uçlarından tutup desteksiz oturuyor 15 20 saniye kadar 2 büklüm oluyor resmen daha çok küçük beli ağrır diye izin vermiyorum ama çok ağlıyor oturmak istiyor yine 🤦♀️ sizin doktorlarınız bu konuda ne diyor acaba