ceyhunun_annesi canım geçmiş olsun, valla bende geçenlerde bi grip oldum anam sanırsın korona olmuşum gibi çok ağır geçti tabi test verdim negatif korona olsam bu kadar olurdu artık dayanamadım çünkü eşime de bebeğime de geçmişti burnum tıkalı nefes alamıyorum bogazlarım açıyor bisey yiyemiyorum mecalim yok emziriyorum bu arada o yüzden bisey de içmeye korkuyorum bebege geçecek diye son hali doktora gittim aksef antibiyotik nurofen b12 vitamin burun ve bogaz spreyi verdi sütünden çok az miktarda geçer bebege ama hiç istemiyorsan kullanmayı daha böyle çekersin dayanamadım içtim ilaçları hemen düzeldim o burun ve bogaz spreyi çok iyi geldi, emzirdim kullanırken bebeğimde de bi sıkıntı olmadı çok şükür, emzirirken ilac kullanılmıyor deniliyor evet ama eser miktarda da olsa bebege geciyor ama çabuk toparlıyorsun, istersen bir doktora danış ilerlemeden istersen burun ve boğaz spreyini kullan 🤷♀️ Herbal ıhlamurlu bogaz pastili de çok güzel efsane günlük uç tane emiyorsun gün içinde bogaz ağrını hafifletiyor, tez zamanda atlatırsın inşallah 🙋🏻♀️