Kızlar,benim bebeğim 1 yaşına yeni bastı.Sabah 6da kalkıyor biberon mamasını içiyor.Daha sonra kahvaltı,öğle yemeği,öğleden sonra muhallebi falan tarzında yemek birde gece uykudan önce 8-9 arası iyi geceler kaşık maması yediriyordum.Şimdi değişiklik yapmak istiyorum.Şöyle ki ,sabah kalktığında 6da biberon mama,kahvaltı,öğle yemeği,öğleden sonra 4-5 arası meyve falan,6-7 arası akşam yemeği vermek istiyorum.Uykudan önce de biberon maması içip uyusun.Böyle olunca gece acıkır mı?