15 aylık bir kızım var.Çok şükür uyku düzensizliği dışında sorunlu bir çocuk değil.Akıllı dikkatli kendi kendine vakit geçirebilen bir çocuk.her ortama herkese uyum sağlar.Sorunumuz sanki birbirimize herkes kadar bağlıyız.çok sıradan.Annesi olduğum için sarılma bağımlı olma ya da ben yokken arama durumları olmuyor.uyurken sarılmama izin vermiyor.çok hareketli yatıyor.Doğduğundan beri emiyor ve beraber yatıyoruz güvenli bağlanma için elimden geleni yaptığıma inanıyorum ama sanki bir yerlerde kopukluk var bebeğime doyamıyorum ve benimle mutlu değil gibi bu durum beni üzüyor😞böyle hisseden anneler var mı ?