Acemianne17 zamanla emme refleksi iyice gelişiyor bazen bebekler bı memeyi daha iyi emebiliyor yada daha çok istiyor olabilir bı dönem kızımda da olmuştu siz sırayla verin ama birakiyorsa diğer memeye geçin süt hep oluyor da hızlı gelmiyorsa emme refleksi çok iyi değilse daha hızlı geleni daha rahat emdiği için istiyordur