Krtlmy 2 aylık bebeğim sıkınca süt her zaman geliyor ben dolu olduğunda hızlıca çektiği için yumuşak olunca yavaş çekiyor uyuyor o yüzden doyduğunu anlayıp bırakamıyorum kucağımdan zaten sürekli onunlayım gecede sürekli yatarak emziriyorum onu hep yanındayım benim derdim az kilo alımı olduğu için her zaman açmış gibi geliyor aslında huysuzluk da yapmıyor memeden süt gelmese ortalığı yıkar diyorlar ben anlamadım bu işi