Prensesss_annesiii bir kaç gün.
annenize bırakın deneyin bakalım nasıl tepki verecek. Büyük olduğu için zorlanabilirsiniz çünkü büyüdükçe daha çok bağlanıyorlar. akşam konuşuyorum yatmadan kızımla 2 yaşında benimki de anneme bırakıyorum. Önceden anneme rahatça giderdim şimdi anneme gidemiyorum beni bırakacaksın diye nasıl ağlıyor oturamadan geliyorum. Ama ben yokken güzel oynuyor eğleniyor yemeğini yiyor annem video atıyor bana sürekli gayet güzel maşallah bana naz yapıyor😌 Bazen evden çalışıyorum o günlerde öğleden sonra bırakıyorum ama annemler oyalıyor çaktırmadan kaçıyorum yoksa ben gidiyorum desem peşimden gelir. 9 aylıktan beri çalışıyorum o zamanlar bile anneme ara ara indirip bir kaç saat evde takılmıştım alışsın eve ortama diye. Siz de bir deneyin umarım hemen adapte olur.