Damla2816 neden ısrarla olmak istemediniz ki anlamıyorum valla covid daha tehlikeli, benim annemler geçirdi daha 2 hafta önce, aşısı vardı çok şükür de kronik rahatsızlığı olduğu halde atlattı hamdolsun ve şimdi eşimden dolayı bizde karantinadayiz eşimin 3 doz aşısı vardı sanki hiç hasta değil gibi maşallahı var valla ilk bi kac güne burnu tıkandı sadece biz grip sandık öyle olunca ama pozitif çıktı, hem çocuğunuz için hem kendiniz için asinizi olun