Prensesss_annesiii Kızlar 2 yaşında kızım var bende çalışmak istiyorum.banada düşkün kızıma annem bakicak çalışırsam acaba bensiz dururmu.yoksa cokmu ağlar acaba zamanla alışırmi kafam çok karışık çalışan anneler ne dusnuyorsunuz
Prensim3212 Prensesss_annesiii bence alışır çalışmıyorum ben ama alışır diye düşünüyorum 2 yaş cok iyi maşallah daha çok küçük bırakıp çalışan var onlar bile alısiyorlar..