Emineygt Kızlar günaydın bebeğime Aptamil mama kullanıyoruz kakası gayet normaldi reflüsü olduğu için dün bebelac thickener kullanmaya başladım 2 defadır kakası sapsarı sizce normal midir
Beyziikoo Emineygt Önceden hangi renkti? Benim kızımın hep sarı. Normal olan da bu değil mi zaten? Aptamilin de ARsi var bu iyi gelmeyecekse onu da kullanabilirsiniz.
Sedakcby Emineygt o şekilde sapsarı kakaya bizde çok karşılaştık. Çok şükür normal dı. 2 3 gün daha takip edin içinize sinmezse doktoruna danisirsuniz. Ama içiniz rahat olsun 😊 önemli bi durum olduğunu düşünmüyorum.
Emineygt Beyziikoo sariydi yine ama aşırı sarı değildi normal evet ama ilk defa sapsarı gördüm hafif cıvık şekilde bakalım takipte kalıcam olmadı onu denerim çünkü kilo alımı yavaşlıyor belli gözüme hep aynı geliyo
Beyziikoo Emineygt İshal mi oldu acaba? Çünkü şu an kızım iyileşme sürecinde ve kakası anlattığınız gibi sarı cıvık ama benim kızım ishal.
Beyziikoo Emineygt Emin olmadan vermeseydiniz keşke ben şu an hasta olmasına rağmen verirken başka yerine zarar gelmesinden korkuyorum. Bağırsak düzenleyicisi ama ne olur ne olmaz 😏