bsk89 Arkadaslar merhaba dogum yapalı 1 sene oldu ama dogumdan bu ay sonra regl oldum 4 aydr duzensiz bir sekilde oluyrm ama bu ay 15 gunde bir oldum bu daha ne kadar normal nr zaman doktora gitmeliyim??
Hazsem bsk89 aynı dert bendede oldu doğum yapalı 4 buçuk ay oldu doğumdan 40 gün sonra adet oldum ve bidaha durmadı lekelenmelerim oldu ve doktorum hormonlu spiral taktı ama hala devam ediyo stres ve sıkıntıdan kaynaklanır bu tip kanamalar demisti
green Bence ne bekliyorsunuz ki ? Hemen doktora gidin.. vakit kaybetmenin bir anlamı olduğunu düşünmüyorum.