Hafisee** canım kaç numara kullanıyorsun? Benim kızım 7 aylık , 7 aydır doğduğu andan beri molfix kullanıyorum. Hiç taşırma akıtma yapmadı. Acaba senin kullandığın numara bebişe büyük ya da küçük geliyor olabilir mi? Ya da bezi düm düz bağlamıyor olabilir misin 💕 çünkü altına imzamı atarım kesinlikle akıtmıyor. Bak akşam bağlamıştım bezini kızımın , daha 10 dk önce elledim çiş yapmış bez şişebileceği en son noktaya kadar emmiş çişi, şişmiş iyice. Değiştirdim bende. Asla taşırma ıslanma yok yatakta. Kaka yapınca da böyle. Aaa bak bir de şeyden dışına çıkar buna da dikkat et , bezi bağladıktan sonra bacak kenarlarındaki kulakçıklar var bezin taşırmasın diye, bir de içinde var ondan , bacağının kenarından onu dış tarafa doğru çektir düzelt. Eğer anlamazsan yazdığımı foto atarım sana özelden. O kulakçıkları düzeltmezsen ordan akıtır canım**