Eliffffffff
bence ek gıdayı çoğaltmaya çalışın
çünkü kızımda aynı dediğiniz gibi 4. Aydan beri sütüm yetmiyor ama asla hiçbir mamayı kabul etmedi.
şuan 10.5 aylık halen mama,kaşık maması tarzı şeyler almaz ne kdr süt çıkarsa uyurken emer onun dışında yemeğe yöneldik mecburen sevmeyen bebek sevmiyor malesef bende çok denedim.